Česta pitanja

Tu smo za sva Vaša pitanja – od osnovne dentalne higijene do složenih oralno-kirurških zahvata.

Najčešća pitanja

0104

Kako mogu platiti usluge?

Naše usluge možete platiti gotovinom ili karticama, bez kamata. Saznajte više na stranici Plaćanja.

Mogu li se naručiti online?

Naravno – možete se naručiti online putem stranice Naručite se (na linku niže) ili klikom na WhatsApp ikonu.

Naručite se

Imam ponudu za cjelokupnu terapiju, kako mogu platiti zahvate?

Plaćanje se vrši po dolascima, što znači da se sve odrađene usluge plaćaju prilikom posjeta u kojem su izvršene.

Koje vam je radno vrijeme?

Naše radno vrijeme u Rijeci je pon-pet 7:00-19:00 i sub 7:00-17:00, a u Poreču pon-sub 8:00-16:00. Nedjeljom, praznicima i blagdanima ne radimo.

Mogućnosti plaćanja

Kako mogu platiti usluge?
 

Naše usluge možete platiti gotovinom ili karticama, bez kamata. Saznajte više na stranici Plaćanja.

Naručivanje na usluge

Mogu li se naručiti online?
 

Naravno – možete se naručiti online putem stranice Naručite se (na linku niže) ili klikom na WhatsApp ikonu.

Plaćanje zahvata tokom terapije

Imam ponudu za cjelokupnu terapiju, kako mogu platiti zahvate?
 

Plaćanje se vrši po dolascima, što znači da se sve odrađene usluge plaćaju prilikom posjeta u kojem su izvršene.

Radno vrijeme

Koje vam je radno vrijeme?
 

Naše radno vrijeme u Rijeci je pon-pet 7:00-19:00 i sub 7:00-17:00, a u Poreču pon-sub 8:00-16:00. Nedjeljom, praznicima i blagdanima ne radimo.

Prava pacijenata

Što su prava pacijenata?
 

Pacijenti imaju brojna prava koja osiguravaju njihovu sigurnost i zadovoljstvo, uključujući pravo na informiranje, odlučivanje o liječenju, povjerljivost podataka i privatnost. Ova prava su osigurana Zakonom o pravima pacijenata (NN 169/04 i 37/08).

Što znači pravo na suodlučivanje?
 

To znači da imate pravo biti informirani o svom zdravstvenom stanju i medicinskim postupcima, te da odlučujete hoćete li prihvatiti ili odbiti određeni tretman ili dijagnostički postupak. U iznimnim slučajevima predviđenim Zakonom, kada je to nužno za vaše zdravlje, ta prava mogu biti ograničena.

Koje informacije imam pravo dobiti o svom zdravlju?
 

Imate pravo biti obaviješteni o:

  • Vašem zdravstvenom stanju;
  • Preporučenim pregledima i tretmanima, njihovim prednostima i rizicima;
  • Ishodima liječenja;
  • Mogućim alternativama za predložene postupke;
  • Vašim pravima u vezi sa zdravstvenim osiguranjem;
  • Tijeku postupaka i preporučenom načinu života.

Ove informacije trebate dobiti od liječnika koji vam izravno pruža uslugu na način koji je za vas razumljiv – usmeno ili pisano. Također, imate pravo tražiti drugo mišljenje od drugog stručnjaka o svom zdravstvenom stanju.

Mogu li odlučiti hoću li prihvatiti ili odbiti neki postupak?
 

Da, imate pravo prihvatiti ili odbiti svaki dijagnostički ili terapijski postupak, osim u hitnim slučajevima koji mogu ugroziti vaš život. Ako prihvatite postupak, to ćete potvrditi svojim potpisom. Za osobe koje ne mogu potpisati (npr. zbog sljepoće ili gluhonijemosti), postoji alternativni postupak s pomoću svjedoka ili javnobilježničkog akta.

Što su prava na povjerljivost i privatnost?
 

Imate pravo da svi podaci o vašem zdravlju budu povjerljivi. Možete u pisanom obliku navesti osobe koje smiju biti obaviještene, a također možete i zabraniti da se te informacije dijele s nekim.

Pri pregledu, odnosno liječenju, a naročito prilikom pružanja osobne njege imate pravo na uvjete koji osiguravaju privatnost. To znači da će se vaša privatnost poštovati, i bit ćete osigurani uvjeti koji to omogućuju.

IMG_7267

Imate dodatnih pitanja?

Uvijek smo vam na raspolaganju. Ako trebate dodatne informacije u vezi naših usluga, slobodno nas kontaktirajte.

Javite nam se
Loading...