Tradicija i kvaliteta
Rident je osnovan 2003. godine u Rijeci, a u skladu s vizijom i misijom osnivača i direktora Željka Miljanića, dr. med. dent. Od samih početaka, misija Poliklinike Rident je vraćanje osmijeha na lica pacijenata. S našom modernom opremom i rastućim timom stručnjaka, nudimo sveobuhvatnu dentalnu uslugu u skladu sa svjetskim trendovima.
Rident je prvu polikliniku otvorio upravo u Rijeci gdje je od prvih 6 ordinacija u petnaest godina poslovanja razvio sustav koji danas broji 24 ordinacije. Uz ordinacije, Rident ima odjel radiologije za potrebe snimanja čeljusti, zubotehnički laboratorij i odjel kirurgije. Od svibnja 2013. godine Poliklinika Rident u Poreču osigurava sve vrste dentalnih usluga korištenjem modernih tehnika i najsuvremenijih uređaja u 16 ordinacija i dentalnom laboratoriju. Sve navedeno omogućava pružanje sveobuhvatne usluge dentalne medicine na jednom mjestu, kako bi pacijenti uvijek mogli izaći s osmjehom.
Danas se Rident može pohvaliti multidisciplinarnim timom, koji broji oko 200 zaposlenika: doktora dentalne medicine, specijalista, dentalnih asistenata i dentalnih tehničara, koji nude sve usluge moderne stomatologije. Uz 38 ordinacija, dva odjela radiologije, dva odjela kirurgije i dva dentalna laboratorija na dvije lokacije, Poliklinika Rident najveća je dentalna poliklinika u regiji.

Nastavljajući tradiciju regionalnog lidera dentalnih usluga, Polikliniku Rident sa svojom bogatom ponudom vidimo uvijek korak ispred drugih, spremnu zadržati konkurentsku prednost u regiji i osvojiti nova tržišta te na taj način ostvarivati zajedničke ciljeve svojih zaposlenika, lojalnih i zadovoljnih pacijenata, članova uprave, poslovnih partnera, kao i šire zajednice.
Misija
Uživajući dugogodišnje povjerenje pacijenata, tradicijom, kvalitetom i znanjem naših zaposlenika stvaramo nove osmjehe i nadmašujemo očekivanja.
Slijedeći tradiciju stalnog razvoja i aktivnog sudjelovanja Uprave u ostvarivanju kontinuiranog poboljšanja kvalitete, donosimo
POLITIKU KVALITETE
Sve naše aktivnosti provode se u skladu s potrebama naših pacijenata za koje kontinuirano unapređujemo kvalitetu poslovnih procesa u skladu s usvojenim postupcima i standardima, a rezultat su:
- zahtjeva primjenjive zakonske regulative,
- stručnosti, motivacije i odanosti zaposlenih,
- primjene naprednih tehnologija i suvremene dentalne doktrine,
- partnerstva s našim kupcima (pacijentima) i dobavljačima,
- stalne brige o sigurnosti pacijenata i zaposlenika te njihovog cjelokupnog okruženja.
Rident vraća osmjeh!
Rezultate postižemo upravljanjem te stalnim unapređenjem kvalitete u skladu s normom ISO 9001:2015.
Timeline
