Davne 1988. kao mladi doktor stomatologije podnio sam molbu za svoje prvo radno mjesto pripravnika u Domu zdravlja Poreč, no tada još nisam ni sanjao da ću jednog dana osnovati i voditi jednu od najvećih privatnih dentalnih poliklinika u Europi koja godišnje obradi i do 60 tisuća pacijenata.
1991. godine osnovao sam vlastitu dentalnu ordinaciju u Rijeci, a tijekom 1995. posato suosnivač Poliklinike Medico tada prve privatne poliklinike u Hrvatskoj. Nakon niza godina usavršavanja u struci s partnerima sam odlučio odvojiti dentalni dio poliklinike te smo 2003. godine osnovali Polikliniku Rident koja je u 18. listopada 2004. počela s radom. Misija nam je bila i ostala pružanje sveobuhvatne dentalne usluge na jednoj lokaciji.
Partnerski odnosi i strategija razvoja uvijek su osnovni izazovi poslovnog zajedništva. Uvijek je najvažnije imati plan kako dalje u trenutku kada prerasteš okvire poslovanja u bilo kojem segmentu. Stoga smo zbog povećanja obima posla 2013. godine otvorili podružnicu u Poreču.
Prednost je svakako veličina poliklinika, znači zaposlenika i sveobuhvatnost dentalne usluge na jednoj lokaciji. Dok, ono što nas razlikuje od kokurencije ili što je tajna uspjeha to su svi djelatnici koji rade ovdje. Svaka pora naše firme, svaki naš zaposlenik, diše s Ridentom kao da je njegov i to je naša najveća vrijednost. Svi smo uključeni kao u jednu obiteljsku firmu, a pritom smo iznimno veliki.
Za mene osobno to je bio prelazak iz ordinacije i osnivanje Poliklinike Rident 2003. godine, a nakon toga sav rast išao je proporcionalno potrebama naših pacijenata i same struke.
Veliki skok i izazov za Rident bilo je otvorenje podružnice u Poreču 2013. godine čime smo dodatno proširili naše djelovanje u regiji, a po broju zaposlenih i broju pacijenata postali smo najveća dentalna poliklinika u regiji.
U proteklih deset godina dentalna medicine je rapidno eksplodirala u napretku. Digitalizacija je najveći skok koji se dogodio – sve što su prije radile ljudske ruke, sada rade kompjutori, CAD-CAM mašine i 3D printeri. Pacijent kod nas u pravilu vidi cijeli tijek terapije prije nego što se upustimo u rad, time pacijenti unaprijed znaju što mogu očekivati od samog zahvata do konačnog rada. Ovdje nema negativnog iznenađenja i dovođenja pred gotovi čin, ovdje se planiranjem olakšava komunikacija s pacijentom jer mu unaprijed pokazujemo što namjeravamo napraviti i pacijent zna kako će to u konačnici izgledati. Komunikcija s dentalnim tehničarima je digitalno preciznija, uputstva su jasnija i nema pretpostavki, što je kod velikih radova jako bitna stvar. Crtamo u 3D programima i printamo 3D printerima te pacijentu direktno na njemu pokazujemo kako će rad izgledati.
Tako da, što se tiče same struke mi više nemamo posebnih želja, oprema nam je uvijek u skladu s najvišim standardima struke, a tako i tehnike koje koristimo jer naši se zaposlenici kontinuirano educiraju i prate trendove u dentalnoj medicini. Najvažniji nam je individualni pristup svakom pacijentu, a mi im stvarno možemo ponuditi sva moguća rješenja za njihove nove osmijehe.
Od lipnja ove godine dio smo najveće dentalne grupe u regiji Adria Dental Group te ćemo s njima nadalje razvijati neke od projekata koje smo pripremali zadnjih godina.
Prednost tu svakako ima dentalni laboratorij Ridental koji je odlučio spojiti svoje tri lokacije u jednu te je početkom 2020. krenuo u investiciju nove poslovne zgrade u Žegotima na Kastvu. Za vrijeme pandemije zaustavili smo investiciju, ali sada je vrijeme da se krene u realizaciju jer će po okončanju projekta to biti najveći dentalni laboratorij u regiji.